Cover up

“ Oud Permanent Make – Up vernieuwen”.
Heb je een tijde geleden ergens anders Permanente Make – Up laten zetten? Was je toen tevreden en nu niet meer?

Wij maken een verschil van Touch Up en Cover Up.

Wanneer je een Cover Up nodig hebt is er iets te corrigeren van je oud PMU van een vorige Permanente Make – Up artist.

PMU die helemaal grijs, rood of blauw is verkleurd, te kort en schuin?

Door het bekijken van de zone die je wil laten behandelen kunnen wij je advies geven en zeggen of het voor ons mogelijk is de wenkbrauw, eyeliner of lippen te corrigeren.  

De behandeling

Door precieze meting van de zone kunnen wij asymmetrie uitgelijken. Ook kleur zouden wij kunnen corregieren.

De pijnvrije behandeling wordt al liggend uitgevoerd en duurt 2 tot 3 uur. Na de behandeling zie je direct het verschil. Bekijk ook de checklist voor je afspraak.

  • Intakegesprek, luisteren naar uw wensen en advies verlenen
  • Verdoving aanbrengen en laten inwerken
  • Uitmeten van je gelaat en lippen
  • Voortekening bespreken en goedkeuren
  • Kleur kiezen (deze is na genezing 30-40% minder fel)
  • Pigmenteren
  • Nazorg bespreken
  • Touch up afspraak vastleggen

Checklist:

  • Je hebt nog NOOIT een herpesblaasje gehad (enkel voor PMU Lippen)
    • Zo ja, moet je 1 week op voorhand naar de huisarts gaan
    • Je dokter schrijft medicatie voor die je heel strikt moet innemen
  • Zo ja, moet je 1 week op voorhand naar de huisarts gaan
  • Je dokter schrijft medicatie voor die je heel strikt moet innemen
  • Je bent niet zwanger of geeft borstvoeding
  • Je bent niet in je menstruatie-periode de dag van de behandeling
  • 3 dagen voor de behandeling:
    • Geen antibiotica of bloedverdunners
  • 1 dag voor de behandeling:
    • Niet overmatig alcohol te drinken of andere drugs te gebruiken
    • Geen vis eten
  • 1 uur voor de behandeling
    • Geen koffie drinken

Breng gerust je pigmentpass mee van je vorige artist zoadat wij weten welke stoffen in het gebruikte pigment zitten.

Bij vragen neem gerust contact op.
Je mag hiervoor een “gratis consultatie” inplannen om persoonlijk langs te komen of ons een foto sturen naar vraagje@thebrowbrowdoctor.be  

Voor het maken van je afspraak duid je 2 behandelingen aan:

  • Cover Up en
  • Powderbrows of PMU Eyeliner of PMU Lippen

FAQ

Welke betaalmiddelen worden er geaccepteerd?

Je kan na je afspraak mobiel betalen met jouw gsm of wij aanvaarden ook cash.

Wat is er belangrijk om te weten voor mijn afspraak?

Bij elke afspraak vind je het verloop van de behandeling en een bijhorende checklist. Bekijk deze voor een optimaal resultaat. Je vindt al deze informatie op de behandeling detailpagina, in de navigatie bij behandelingen.

Kan ik in een instituut in mijn buurt een afspraak maken?

The Brow Doctor werkt samen met andere instituten waar je een Permanent Make-Up afspraak kan inplannen. Het is bij de partnerinstituten enkel mogelijk om permanente behandelingen te laten uitvoeren, zoals “Powderbrows”, “Permanente Eyeliner” of “Full Lips”.

Waarom lukt het me niet om een afspraak in te plannen?

Wanneer het je niet lukt om een afspraak in te plannen dan kan het zijn dat iemand anders reeds met dat tijdslot aan de haal is. Of het is niet mogelijk om op het door jou gekozen moment een afspraak te maken.

Lukt het je niet? Dan mag je uiteraard ook steeds bellen of een e-mail sturen.

Hoe kan ik mijn afspraak verplaatsen of veranderen van behandeling?

Je hebt reeds een afspraak en wenst deze te verplaatsen of te veranderen in een andere behandeling? Wanneer je jouw afspraak wenst te te annuleren kan je dit doen via de link die je ontving in jouw bevestigingsmail. Daarna kan je een nieuwe afspraak moment of een andere behandeling inplannen.

Wij vragen voor een annulatie dit ten laatste 24 uur op voorhand via e-mail of telefonisch door te geven. Anders zijn wij verplicht om 50% van de behandelingsprijs aan te rekenen.

Hoe plan ik mijn volgende afspraak in?

Bedankt voor je interesse. Je kan jouw volgende afspraak via deze website inplannen en ontvangt onmiddellijk een bevestigingsmail van jouw gemaakte afspraak. Lukt het niet om de afspraak online in te plannen mag je zeker ook een e-mail sturen of bellen. De gegevens vind je terug via contact.