FAQ

  • Hoe plan ik mijn volgende afspraak in?

    Bedankt voor je interesse. Je kan jouw volgende afspraak via deze website inplannen en ontvangt onmiddellijk een bevestigingsmail van jouw gemaakte afspraak. Lukt het niet om de afspraak online in te plannen mag je zeker ook een e-mail sturen of bellen. De gegevens vind je terug via contact.

  • Hoe kan ik mijn afspraak verplaatsen of veranderen van behandeling?

    Je hebt reeds een afspraak en wenst deze te verplaatsen of te veranderen in een andere behandeling? Wanneer je jouw afspraak wenst te te annuleren kan je dit doen via de link die je ontving in jouw bevestigingsmail. Daarna kan je een nieuwe afspraak moment of een andere behandeling inplannen.

    Wij vragen voor een annulatie dit ten laatste 24 uur op voorhand via e-mail of telefonisch door te geven. Anders zijn wij verplicht om 50% van de behandelingsprijs aan te rekenen.

  • Waarom lukt het me niet om een afspraak in te plannen?

    Wanneer het je niet lukt om een afspraak in te plannen dan kan het zijn dat iemand anders reeds met dat tijdslot aan de haal is. Of het is niet mogelijk om op het door jou gekozen moment een afspraak te maken.

    Lukt het je niet? Dan mag je uiteraard ook steeds bellen of een e-mail sturen.

  • Kan ik in een instituut in mijn buurt een afspraak maken?

    The Brow Doctor werkt samen met andere instituten waar je een Permanent Make-Up afspraak kan inplannen. Het is bij de partnerinstituten enkel mogelijk om permanente behandelingen te laten uitvoeren, zoals “Powderbrows”, “Permanente Eyeliner” of “Full Lips”.

  • Wat is er belangrijk om te weten voor mijn afspraak?

    Bij elke afspraak vind je het verloop van de behandeling en een bijhorende checklist. Bekijk deze voor een optimaal resultaat. Je vindt al deze informatie op de behandeling detailpagina, in de navigatie bij behandelingen.

  • Welke betaalmiddelen worden er geaccepteerd?

    Je kan na je afspraak mobiel betalen met jouw gsm of wij aanvaarden ook cash.