Lash Lifting

“Geen mascara meer nodig”

Door YUMI™ LASHES krijg je in één enkele behandeling een open blik. Met Wimper Lifting krullen je wimpers omhoog, het geeft volume en laat je wimpers langer lijken. De wimpers worden verzorgd met keratine en vitaminen, dit zorgt voor gezonde wimpers. Het resultaat na een Lash Lifting is verbluffend!

De behandeling

Wimpers kleuren

Door gekleurde wimpers lijken je wimpers langer. De uiteinden zijn anders fijn en daardoor niet goed zichtbaar. Korte, lange, blonde of zwarte haartjes kunnen behandeld worden. Bij de behandeling Lash Lifting worden de wimpers gekruld en geverfd.

De behandeling

De behandeling “Lash Lifting”

Met YUMI™ LASHES worden je wimpers gekruld, gekleurd en verzorgd. De behandeling neemt ongeveer één uur in beslag. De behandeling behoudt zijn werking gedurende 8 à 12 weken. Er is geen nazorg nodig. Wij raden onze verzorgende mascara aan. Plan deze afspraak elke 8 weken in om het resultaat te behouden. Bekijk ook de checklist voorafgaand aan je afspraak.

  • Intakegesprek, luisteren naar je wensen en advies verlenen
  • Wimpers krullen
  • Kleuren met verf
  • Keratine en vitaminen
  • Nazorg bespreken
  • Volgende afspraak vastleggen

Checklist:

  • Je bent niet zwanger of geeft borstvoeding 
  • Je bent niet in je menstruatie-periode want dit heeft invloed op het resultaat
  • Gebruik 3 dagen voor de behandeling geen olie of groeiserum op je wimpers
  • Verschijn zonder mascara op de afspraak
  • Gelieve geen contactlenzen te dragen

De behandeling “Wimpers kleuren”

Jouw wimpers worden gekleurd en geven een mooie blik. De behandeling behoudt zijn werking gedurende 4 weken. Plan 15 min in voor deze behandeling. Er is geen nazorg nodig. Wij raden onze verzorgende doorschijnende mascara aan. Plan deze afspraak elke 4 weken in om het resultaat te behouden. Bekijk ook de checklist voorafgaand aan je afspraak.

  • Intakegesprek, luisteren naar je wensen en advies verlenen
  • Kleur kiezen
  • Wimpers kleuren
  • Wimpers reinigen
  • Volgende afspraak vastleggen

Checklist:

  • Overweeg een Lash Lifting waarbij wimpers gekruld & gekleurd worden
  • Gelieve zonder mascara te verschijnen
  • Gelieve geen contactlenzen te dragen

FAQ

Welke betaalmiddelen worden er geaccepteerd?

Je kan na je afspraak mobiel betalen met jouw gsm of wij aanvaarden ook cash. Naast de Flagship Store in Zottegem is er een bankautomaat waar je geld kan afhalen. Er is geen voorkeur hoe de betaling gebeurd.

Wat is er belangrijk om te weten voor mijn afspraak?

Bij elke afspraak vind je het verloop van de behandeling en een bijhorende checklist. Bekijk deze voor een optimaal resultaat. Je vindt al deze informatie op de behandeling detailpagina, in de navigatie bij behandelingen.

Kan ik in een instituut in mijn buurt een afspraak maken?

The Brow Doctor werkt samen met andere instituten waar je een Permanent Make-Up afspraak kan inplannen. Het is bij de partnerinstituten enkel mogelijk om permanente behandelingen te laten uitvoeren, zoals “Powderbrows”, “Permanente Eyeliner” of “Full Lips”.

Waarom lukt het me niet om een afspraak in te plannen?

Wanneer het je niet lukt om een afspraak in te plannen dan kan het zijn dat iemand anders reeds met dat tijdslot aan de haal is. Of het is niet mogelijk om op het door jou gekozen moment een afspraak te maken.

Lukt het je niet? Dan mag je uiteraard ook steeds bellen of een e-mail sturen.

Hoe kan ik mijn afspraak verplaatsen of veranderen van behandeling?

Je hebt reeds een afspraak en wenst deze te verplaatsen of te veranderen in een andere behandeling? Wanneer je jouw afspraak wenst te te annuleren kan je dit doen via de link die je ontving in jouw bevestigingsmail. Daarna kan je een nieuwe afspraak moment of een andere behandeling inplannen.

Wij vragen voor een annulatie dit ten laatste 24 uur op voorhand via e-mail of telefonisch door te geven. Anders zijn wij verplicht om 50% van de behandelingsprijs aan te rekenen.

Hoe plan ik mijn volgende afspraak in?

Bedankt voor je interesse. Je kan jouw volgende afspraak via deze website inplannen en ontvangt onmiddellijk een bevestigingsmail van jouw gemaakte afspraak. Lukt het niet om de afspraak online in te plannen mag je zeker ook een e-mail sturen of bellen. De gegevens vind je terug via contact.